From: "Θεόφιλος Ιντζόγλου" <int.teo@×××××.com>
To: gentoo-doc-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-doc-el] Re: Digest of gentoo-doc-el@lists.gentoo.org issue 22 (153-154)
Date: Thu, 10 Apr 2008 14:01:51
1 Για το Gentoo Handbook είχαμε ξεκινήσει ένα project στο belios. Μπορείτε να το
2 βρείτε στο:
3
4 http://developer.berlios.de/projects/ghb-el-team/
5
6 Κατεβάστε τα αρχεία από το svn και θα βρείτε εκεί μέσα οδηγίες για το πως
7 μπορείτε να συμμετέχετε. Δεν είναι κάτι δύσκολο. Αν χρειαστείτε βοήθεια για
8 κάτι γράψτε πάλι στην λίστα.
9
10 Θεόφιλος
11
12 Στις Thursday 10 April 2008 16:45:19 ο/η George Diamantopoulos έγραψε:
13 > Να αναλάβω κι εγώ κάτι; Από ποιόν να ζητήσω ανάθεση; Έχω καιρό να
14 > παρακολουθήσω τη λίστα και έχω χαθεί...
15 >
16 > 2008/4/9
17 > <gentoo-doc-el+help@l.g.o<gentoo-doc-el%2Bhelp@l.g.o>
18 >
19 > > Topics (messages 153 through 154):
20 > >
21 > > [gentoo-doc-el] Gentoo Handbook 2008
22 > > 153 - tampakrap <tampakrap@×××××.com>
23 > >
24 > > [gentoo-doc-el] Gentoo Handbook 2008
25 > > 154 - Θεόφιλος Ιντζόγλου <int.teo@×××××.com>
26 > >
27 > >
28 > >
29 > > Το Handbook 2008.0 βγήκε και είναι καιρός να αρχίσει και ελληνική
30 > > μετάφραση. Ξεκινάω με τα δύο πρώτα κεφάλαια από το x86, Installing
31 > > Gentoo: About The Gentoo Linux Installation και Installing Gentoo:
32 > > Choosing the Right Installation Medium. Οι μεταφράσεις δεν θα ανέβουν
33 > > κάπου προσωρινά, μέχρι ο Pchrist να μας φτιάξει τον git server που
34 > > υποσχέθηκε.
35 > > --
36 > > gentoo-doc-el@l.g.o mailing list
37 > >
38 > > Στις Saturday 05 April 2008 17:10:15 ο/η tampakrap έγραψε:
39 > > > Το Handbook 2008.0 βγήκε και είναι καιρός να αρχίσει και ελληνική
40 > > > μετάφραση. Ξεκινάω με τα δύο πρώτα κεφάλαια από το x86, Installing
41 > > > Gentoo: About The Gentoo Linux Installation και Installing Gentoo:
42 > > > Choosing the Right Installation Medium. Οι μεταφράσεις δεν θα ανέβουν
43 > > > κάπου προσωρινά, μέχρι ο Pchrist να μας φτιάξει τον git server που
44 > > > υποσχέθηκε.
45 > >
46 > > Πολύ ευχάριστη έκπληξη το σημερινό email που έλαβα! Δεν θυμάμαι τι έχει
47 > > γίνει
48 > > μετάφραση και τι όχι αλλά καλό θα ήταν να ελέγξεις τα παλιότερα email της
49 > > λίστας όπου έχω δώσει την λίστα. Συνήθως οι αλλαγές είναι μικρές μεταξύ
50 > > των
51 > > εκδόσεων και μπορείς έτσι να γλιτώσεις αρκετή δουλειά. Καλή αρχή!
52 > >
53 > > --
54 > > () ascii ribbon campaign - against html e-mail
55 > > /\ www.asciiribbon.org - against proprietary attachments
60 () ascii ribbon campaign - against html e-mail
61 /\ www.asciiribbon.org - against proprietary attachments