From: "José Luis Rivero (yoswink)" <yoswink@g.o>
To: gentoo-doc-es@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-doc-es] emacs-cvs-22.0.95-r1 and color settings
Date: Tue, 06 Mar 2007 09:26:18
Hola Rodrigo:

Rodrigo Lazo escribió:
> Hi everybody, > > I've just updated to emacs-cvs-22.0.95-r1 and now some color settings > (e.g. background) aren't working. > > When I test with an older version it works perfectly. This is the code I use: > > [ monton de código emacs ]

La verdad es que no tengo la más mínima idea de que le puede pasar a tu emacs ... pero creo que estás enviando los mails al lugar equivocado ;) Ya sabes los métodos habituales: bugzilla, mail, irc, forums o listas de correos relacionadas. Suerte! Un saludo. -- Jose Luis Rivero <yoswink@g.o> Gentoo/Doc Gentoo/Alpha -- gentoo-doc-es@g.o mailing list