From: "Németh Balázs" <jobbara.artalmatlan@×××××.com>
To: gentoo-doc-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-hu] Fordítási projekt
Date: Mon, 05 Nov 2007 13:45:57
Hali!

Írtam magentára is de gondoltam ide is megírom.
sayushi-tól megkaptam a hb-portage-diverttree.xml-t, felraktam svn-be + 1-2 saját fordítást, de még nincs lektorálva. Érdekelne, hogy van-e még valakinél lefordított doksi amelyet még nem lett elküldve?
> So what I need from you guys is your availability status for working on > docs -- for the last few releases I've pretty much made all the changes > singlehandedly, and that's quite a load to bear. So, who's around? > > Translators, you're going to have extra fun, as there will be lots of > changes made in a very short time for you to follow. Actually, what > active languages do we have? I don't even know that anymore. Who will > have complete translations ready at some point for 2007.1?
A gentoo-doc listán jelezték, hogy elkezdődtek a munkák a 2007.1-es dokumentációján és most keresik azokat akik aktívan résztvennének a dokumentáció készítésén és fordításában. A fájlok egy része már megvan, lehet nekiesni. Ki mit kér? :) Üdv, Balage -- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Németh Balázs tel.: +36 (30) 477-4188 email: balage@××××××××××.hu web: http://kac.duf.hu/~balage blog: http://kac.duf.hu/~balage/blog Public GPG key: http://kac.duf.hu/~balage/downloads/Nemeth_Balazs_public_key_0xB0B0F0D9.asc

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature