From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-doc-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-hu] Re: gentoo-doc-hu
Date: Wed, 24 Oct 2007 17:04:13
Szia(sztok)!

Nem a fordítási tapasztalat a lényeg. Egy kis angol tudással, és linuxos
tapasztalattal bele lehet vágni. A lényeg a lelkesedésben van. A kezdeti
lépések megtételében feltétlenül tudok/tudunk segíteni.
A szerver egy közepes, még 32 bites szerver. Nem túl nagy HDD-forgalmat
igénylő feladatokra ideális. Nem a tiétek, de szinte bármit megtehettek vele
- ha kértek kaptok alapon. A max elérhető HDD: 60 GB.

Ha még mindig érdekel, akkor kéne egyvalaki, aki "felelősséget" vállal az
egész hajcihőért.

Aleph