From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-doc-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-hu] Re: gentoo-doc-hu
Date: Wed, 24 Oct 2007 17:04:13
1 Szia(sztok)!
2
3 Nem a fordítási tapasztalat a lényeg. Egy kis angol tudással, és linuxos
4 tapasztalattal bele lehet vágni. A lényeg a lelkesedésben van. A kezdeti
5 lépések megtételében feltétlenül tudok/tudunk segíteni.
6 A szerver egy közepes, még 32 bites szerver. Nem túl nagy HDD-forgalmat
7 igénylő feladatokra ideális. Nem a tiétek, de szinte bármit megtehettek vele
8 - ha kértek kaptok alapon. A max elérhető HDD: 60 GB.
9
10 Ha még mindig érdekel, akkor kéne egyvalaki, aki "felelősséget" vállal az
11 egész hajcihőért.
12
13 Aleph
14