From: Frank Goubert <energon@×××××××.be>
To: gentoo-doc-nl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-doc-nl] Handboek - update 2
Date: Mon, 31 Oct 2005 17:26:40
Op zaterdag, 29 oktober 2005 22:31, schreef st3vie:
> [excuses voor eventueel dubbel plaatsen van dit bericht] > > Mag ik vragen wat de status hiervan is? > Wordt hier momenteel nog actief aan gewerkt?
Op dit moment ben ik nog bezig met hb-install-x86-disk.xml. Door drukte op het werk en vakantie in het buitenland is de vertaling wat vertraagd. Als je geïnteresseerd bent, kan je zeker helpen, ik zal even mijn algemene status herhalen: Al vertaald: (lokaal) index.xml handbook-x86.xml hb-install-about.xml hb-install-x86-medium.xml hb-install-network.xml Bezig: hb-install-x86-disk.xml Laat wel weten moest je aan iets beginnen, dat er geen dubbel werk gedaan wordt. mvg, Frank -- gentoo-doc-nl@g.o mailing list