From: Gerard Quaak <G.Quaak@×××.nl>
To: gentoo-doc-nl@l.g.o
Subject: [gentoo-doc-nl]
Date: Thu, 15 Mar 2007 12:27:19
Hallo iedereen,

vanaf nu ga ik de mailinglist weer een beetje bijhouden (tot halverwege 2006
deed ik dat al... maar aangezien er toch geen actieve vertalers waren ben ik
daarmee gestop). Maar nakijk werk en af en toe een vertaling maken is nu
weer een mogelijkheid. En ik zie dat er nu iig een goede lijst is met wat
geupdate moet worden en wat niet, mooi.

Misschien moet er wel een keer gebrainstormd over een 'stijl' van vertalen?
Om alle vertalingen wat meer op elkaar aan te laten sluiten en wat afspraken
te maken. Want dat mis ik toch wel in de vertaalde documentatie.

Groeten!
Gerard Quaak