From: Ewoud Kohl van Wijngaarden <ewoud@×××××××××.nl>
To: gentoo-doc-nl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-doc-nl] Hallo!
Date: Fri, 13 Oct 2006 19:05:28
Dimitry Bradt wrote:
> Naar mijn bericht op het nederlandse gentoo forum, wens ik graag een > oproep doen aan de mensen die nog ingeschreven zijn in deze ML. > > Daar onze taal binnenkort weer een officiële taal (gelinkt onder > /doc/en/index.xml) wordt (ik wordt developer en zal onze taal onder mijn > hoede nemen). > > Daarom zoek ik ook medewerkers die willen helpen om af en toe (zonder > enige tijdsdruk/verwachte kennis) documentjes te vertalen/updaten. Meer > informatie, kan bij mij worden verkregen: via deze ML, mail > (diox@××××××.be) of irc (irc://irc.freenode.org/gentoo-doc-nl). >
Hey, Leuk dat nl weer actief wordt. Ik heb het in het verleden dus gedaan maar ik heb op zich weinig tijd om te helpen. Mocht je echter een keer hulp nodig hebben mag je me gerust vragen. Probeer in ieder geval een paar mensen te vinden met wie je het samen doet want mijn ervaring is dat als je alles alleen moet doen, het gewoon te veel is en je de lol er in verliest. Mvg, Ewoud Kohl van Wijngaarden -- gentoo-doc-nl@g.o mailing list