From: Raphael MD <raphamejias@×××××××××.br>
To: gentoo users br <gentoo-user-br@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-br] problemas com etc-update
Date: Mon, 11 Jun 2007 14:42:51
toda vez q termino de emergir algum programa o emerge coloca um asterisco amarelo dizendo que tenho 11 arquivos em /etc que tem q ser atualizados
ai quando dou o etc-update recebo essa menssagem e não sei oq fazer:

Scanning Configuration files...
The following is the list of files which need updating, each
configuration file is followed by a list of possible replacement files.
1) /etc/DIR_COLORS (1)
2) /etc/bash/bashrc (1)
3) /etc/conf.d/clock (1)
4) /etc/init.d/hdparm (1)
5) /etc/conf.d/hostname (1)
6) /etc/conf.d/keymaps (1)
7) /etc/init.d/nscd (1)
8) /etc/rmt (1)
Please select a file to edit by entering the corresponding number.
              (don't use -3, -5, -7 or -9 if you're unsure what to do)
              (-1 to exit) (-3 to auto merge all remaining files)
                           (-5 to auto-merge AND not use 'mv -i')
                           (-7 to discard all updates)
                           (-9 to discard all updates AND not use 'rm -i'):
mybox ~ #

oq devo fazer?!??