From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 23:37:13
Ludek Sladky wrote:
> /usr/bin/virtualbox ukazuje na /opt/VirtualBox/wrapper.sh, kdyz jsem se dival > dovnitr, tak to vyzaduje jakysi /etc/vbox/vbox.cfg. Ten ale neexistuje. Kdyz > jsem ho zkusil zalozit prazdny, tak wrapper hlasi: > sweet3 sweet # virtualbox > Unknown application - virtualbox
Obcas muze byt uzitecne zkusit pustit dany program jako `strace -o blesmrt -e trace=file nejaky-program` a podivat se na soubor "blesmrt", ve kterem uvidis, na jaky soubory/adresare/... dany program zkousi sahat. Hezky vecer, -jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature