From: Marek Turnovec <mat.konference@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Klient IRC a mysql
Date: Wed, 08 Mar 2006 16:01:46
1 > 5.1.x je fakt este na produkcne nasadenie vsadenie na neistotu, oproti
2 > 5.0.x, ktore je dost pouzitelne na produkciu. Osobne ho pouzivam na
3 > databazovu cache s cca 7 az 10 tisic queries za minutu. Bez problemov.
4 >
5 > Otazkou vsak casto byva, co pre Portage spravcov je stabilne, a co nie
6 > je. Na firemnom "office" serveri mame x86 balicky iba a niekedy je to
7 > dost smutne, ale pravidlo je pravidlo.
8 >
9 > Martin
10
11 Původní tazatel vůbec nespecifikoval, jestli to má na nějaký produkční
12 server, nebo jen na hraní. Prostě si postěžoval, že mu Portage nenabízí
13 mysql řady 5.x, tak jsem napsal, že v Portage to je a jak to nainstalovat...
14
15 Má zkušenost je taková, že občas i některé věci označené v Gentoo jako
16 "stable" zrovna moc "stable" nejsou. A stejně tak občas některé věci
17 "unstable" jsou daleko stabilnější, než poslední verze "stable" v
18 Portage. To třeba když upstream vývojáři odstraní nějaké závažné chyby -
19 ale v Gentoo je pokud si dobře pamatuji nutné, před tím, než se nějaký
20 ebuild označí jako stable, aby byl nějakou dobu používán bez větších
21 problémů...
22
23 Takové je prostě Gentoo. :-) Ale mě to (aspoň na desktopech) vyhovuje
24 víc, než třeba Debian a jeho backportování...
25
26 Marek Turnovec
30 http://mat.medik.cz/