From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtual/x11
Date: Thu, 29 Mar 2007 13:14:06
Honza Macháček wrote:
> [...]
Casem bude odstranen.
> nic jiného, ptám se: Je to vtip, nebo jsem něco nepochopil? Snad že > končí podpora alternativních implementací X, nikdo s ní ani do budoucna > nepočítá, a tak virtuální balík ztrácí význam?
Pri prechodu na modularni xorg se balicky zavisejici na "celych Xkach" postupne portovaly tak, aby zavisely jenom na tom, co skutecne potrebuji. Zadne "alternativy" afaik nejsou a nebyly.
> Proč mu tedy schází virtual/x11, když x11-misc/imake mám? Chyba > ebuildu, chyba emerge, nebo zase něco nechápu?
Vysvetleni, ktere je pravdepodobne spatne: mozna to je tim, ze virtual/x11 uz je nainstalovany, a tak se x11-misc/imake vubec neuvazuje... -jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature