From: theruck <theruck@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Klient IRC a mysql
Date: Wed, 08 Mar 2006 09:08:56
1 ja som volakedy davno puzival bitchx na irc ale uz by som v tom nevedel
2 spravit asi nic :)
3
4 co sa tyka toho mysql portage ti ponukne standardne len tie balicky ktore su v
5 portage oznacene ako najnovsie ale stale si mozes nainstalovat este novsie
6 pokial su tam (ale neoznacene na instalaciu).
7 skus "emerge /usr/portage/dev-db/mysql/mysql-5.0.18.ebuild" resp inu verziu
8 podla toho kedy si naposledy updatoval