From: Petr Kocmid <Petr.Kocmid@××××××××××××××××.org>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] České manuálové stránky
Date: Tue, 23 May 2006 11:30:39
1 české man pages bývají často natolik zastaralé svým obsahem i rozsahem, že
2 bych ani jejich použití jako seriozní zdroj poučení příliš nedoporučoval. to
3 je zřejmě i důvod, proč vlastně nikdo nedbá jak se v nich zobrazuje š.
4
5 cituji: Note: if you read a man page in your language, be aware it can contain
6 some mistakes or be obsolete. In case of doubt, you should have a look at the
7 English version
8