From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] X11: indikace zapnuteho caps lock etc.
Date: Fri, 05 Oct 2007 08:42:03
1 Zdravim jeste jednou
2
3 Kdyz jiz jsem se takhle rozepsal o xkeyboard-config... Zacal jsem resit tento problem kvuli tomu, ze jsem se nedostal do konzole, ale take kvuli tomu, ze mi nesviti ledky na klavesnici.
4
5 V xorg.conf mam z puvodni funkcni konfigurace (steje jako zbytek konfigurace klavesnice)
6
7 Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:num,compose:rwin"
8
9 ale pri prepnute klavesnici se nic nerozsviti. Stejne tak se nerozsviti ledka pri zapnutem caps lock.
10
11 Indikace Caps locku v konzoli normalne funguje, take to je problem X11.
12
13 Ve /var/log/Xorg.0.log zadne warningy ohledne klavesnice nejsou, takze
14 nevim kde jinde hledat. Google mi vyhodil
15 http://groups.google.com/group/linux.debian.bugs.dist/browse_thread/thread/e88d88ee2ae6b8ea/ca8c9f98645d348b?#ca8c9f98645d348b ale protoze tento balik v gentoo neni (ani zadny podobny jsem nenasel), tak mi to moc nepomohlo. A vyhledani v bugzille take nemelo uspech.
16
17 PaD
18 --
19 gentoo-user-cs@g.o mailing list