From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: VYRESENO Re: [gentoo-user-cs] xkeyboard-config a xkbdata
Date: Mon, 11 Dec 2006 07:35:29
<cut>
> Čili problémy s přepínáním konzol lze odstranit downgradem > xkeyboard-config pod verzi 0.9 (určitě na 0.8-r1) nebo přechodem z > xkeyboard-config na xkbdata; patch odstraňující problém xkbdata s > variantami české klávesnice jdu hned dát na bugzillu.
Diky moc za pomoc. (to si i rymuje, dekovat budu casteji). Presel jsem na xkbdata. xkeyboard-config jsem mel asi jeste z xfree a pri prechodu na xorg me zustal nainstaovan. Patch jsem dal do overlay a az se patch z bugzilly zacleni, tak ho smazu. Clovek hleda chybu v konfiguraci a vyklube se z toho tohle. Jeste jednou diky za ochotu se prbirat cizimi problemy do takove hloubky. S pozdravem PaD -- gentoo-user-cs@g.o mailing list