From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Fonty v kmailu
Date: Wed, 04 Apr 2007 21:43:19
Pavel Dobes wrote:
> Ja bych se na KDE vykaslal. Kdyz ho musim upgrafovat kvuli nejakemu > programu, ktery KDE potrebuje, tak jsem opravdu 'nadsen'. To same je > i s qt, ale bohuzel cim vice programu tuto drobnost vyzaduje :-(.
Tohle me fakt vzdycky pobavi :). Straaaasne zavislosti, jasne. Kdyz se ti nejake knihovny z politickych duvodu nelibi, nepouzivej je, ale je zbytecny to roztrubovat, IMHO.
> Puvodne jsi psal neco o tom, ze > marne hledas nahradu, tak ty vsechny experimenty budou rychlejsi, nez > troji rebuild KDE.
Jako argument proti kmailu beru "ma to pet let stare a neresene bugreporty zpusobujici velke defekty" (coz je pravda), ne "je to z KDE" :). Hezky vecer, -jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature