From: Petr Koval <nuxnet@××××××.at>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Obnoveni hlasitosti ALSA
Date: Fri, 17 Dec 2004 11:13:26
O to se stara /etc/init.d/alsasound ktery se konfiguruje pres /etc/init.d/alsasound ktery se automaticky pri bootu startuje po zadani rc-update add alsasound boot ktery je v alsa-utils http://www.gentoo.org/doc/en/alsa-guide.xml ja pouzivam alsa s kernelu 2.6.9 a ne s externiho alsa-drivers a ve spojeni s alsa-utils Petr