From: Petr Uzel <petr.uzel@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Nefunkční myš
Date: Wed, 04 Jul 2007 16:13:53
Ahoj, jaky mate v xorg.conf uvedeny u te mysi protokol? Zkuste tam dat Option "Protocol" "IMPS/2" v sekci "InputDevice". Jinak to vypada, ze na "http://forum.slackware.pl/viewtopic.php?t=1518&highlight=dziwna+myszka+instalacja+neostrady" se resi stejny problem. Neumim vsak polsky dost na to, abych zjistil, jestli tam je i reseni. Mozna to pomuze. Hezky den -- Petr Uzel petr.uzel@×××××××.cz Jabber : knotor@××××××××××.cz ICQ : 101606095 Gentoo Linux -- gentoo-user-cs@g.o mailing list