From: Marek Turnovec <mat.konference@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Thu, 07 Dec 2006 18:43:43
Tohle jsem nedávno řešil taky, DontVTSwitch nepomohlo...  Šlo o
nastavení klávesnice. Schválně zkuste setxkbmap us a pak se přepnout...

Klávesnice "cz" by měla fungovat pořád, ale už třeba nejde cz_qwerty.
Místo toho se teď myslím dává cz a qwerty jako XkbVariant...

Zdraví

Marek Turnovec

-- http://mat.medik.cz/ -- gentoo-user-cs@g.o mailing list