From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Identifikace grafiky
Date: Mon, 01 Sep 2008 14:04:43
Vítězslav Kašička wrote:
> Tak předpokládám že čip 560 bude podporovaný (díky tomu slůvku higher), > no nic. Jenže balíček x11-drivers/xf86-video-radeonhd je maskovaný, což > pro mně znamená nedůvěryhodný, ale obzvláště slovo experimental v popisu > mi dělá vrásky na čele.
Mas v podstate tri moznosti: a) fglrx -- binarni blob primo od ati, balicek ati-drivers (iirc) b) xf86-video-ati -- ano, musis pouzit zamaskovanou verzi. Ne, neznamena to, ze ti to sezere pocitac. Pokud si dobre vzpominam, hlavni duvod k masku je to, ze to obsahuje nejake regrese pro starsi karty. c) xf86-video-radeonhd -- konkurence pro xf86-video-ati, nekomu funguje lip, nekomu hur. Pozor na to, ze napr. podpora pro DRI se do nej dostala teprve nedavno. Hezky den, -jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature