From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Error loading new keyboard description
Date: Sun, 26 Mar 2006 20:34:03
1 Zdravim,
2
3 upgradoval jsem na x11-7 a ted nemuzu pouzivat klavesnici...
4
5 Pokud spustim wmaker, tak klavesnicce nefunguje vubec (ale ctrl+alt+backspce ano), nefunguje ani xvkbd, nebo jak se jmenuje ta virtualni klavesnice.
6
7 Klavesnice funguje v twm, ale take bez prepinani.
8
9 Kdyz zkusim $ setxkbmap us nebo setxkbmap cz, vysledek je
10 Error loading new keyboard description
11
12 $ kbd_mode
13 Klávesnice je v pøímém re¾imu (scankódy)
14
15 xorg.conf je nastaven
16 Section "InputDevice"
17 Identifier "Keyboard0"
18 Driver "kbd"
19 Option "CoreKeyboard"
20 Option "xorg"
21 Option "XkbModel" "pc105"
22 Option "XkbLayout" "us,cz"
23 Option "XkbVariant" ",querty"
24 Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
25 EndSection
26
27 Nevite, jak by se dala zprovoznit klavesnice ve windowmakeru, ktera vubec nefunguje (prikazy lze spouztet treba kopirovanim mysi) a prepinani do cestiny pres prikazovou radku. Nyni mam pustene twm, takze bez hacku a carek psat muzu, ale cestinu potrebuji.
28
29 Diky
30 PaD
31 PS: zkousel jsem downgrade, ale gtk+ me to nedovolilo
32
33 --
34 gentoo-user-cs@g.o mailing list