From: "Pavel Hájek" <pavel@×××××××××××.net>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] package collissions
Date: Thu, 18 Aug 2005 19:58:09
Prijemny den,
Jelikoz se mi ani s pomoci p. Googla nepodarilo najit informace tykajici
se meho problemu, obracim se na konferenci.
Posledni dobou, tak jak postupne vzrusta pocet nainstalovanych balicku v
mem Gentoo, se casteji potykam
kolizemi baliku (package collissions). Instalace nektereho baliku selze,
protoze soubory, ktere ma prepsat maji
jineho vlastnika. Nasleduje priklad vypisu pri takovemte selhani.

Me otazky jsou nasledujici: - Je to skutecne bug, ktery by se mel reportovat? - Jak kolize vzniknou a muze to byt nejakou mou chybou? (vse instaluji pouze pres emerge, jsou to vetsinou testing package a akorat si obcas trchu hraju s USE flagy) - Resim to vymazem dotycnych "koliznich" souboru rucne. Je to ok? Jde to jinak? Predem dik za malou osvetu ci linky na relevantni zdroje. Pavel -- GNU/Linux - Simply clever. -- Pavel Hájek http://free-people.net -- gentoo-user-cs@g.o mailing list