From: PM <messy@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] mysql a phpmyadmin
Date: Sat, 04 Dec 2004 15:13:50
Dobry den,
asi vam moc nepomohu, ale napada me, že PhpMyAdmin musi mit urcenyho
sveho vlastniho uzivatele (v MySQL), ktery ma pristup do tabulky user (a
mozna i jinam; asi z duvodu vypsani nazvu databazi dotycnemu pristupnych
apod.). Je to v navodu k PhpMyAdminovi - Documentation.txt.

Nebo muze byt nastaveny tak, že neni zadne prihlasovani a vse bezi pod
jednim uzivatelem, ale to asi nechcete.

PM