From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] chyba kompilace xosview
Date: Sat, 12 Feb 2005 15:58:09
1 CFLAGS="-O2 -mcpu=i686 -fomit-frame-pointer"
2 CHOST="i386-pc-linux-gnu"
3 CXXFLAGS="${CFLAGS}"
4 USE="3dnow 3dnowex acl acpi apache2 calendar cddb cdparanoia cjk dillo \
5 divx4linux dvd dvdr dvdread gd gimpprint innodb javascript jikes \
6 jpeg2k justify latex libcaca live matroska mbox mmx mmx2 mng
7 modelock \
8 mozcalendar mozdevelop mozsvg mozxmlterm mythtv pic pnp povray ppds
9 \
10 real rtc sse svg threads unicode usb v4l v4l2 vdesktop wmf xface \
11 xinerama xprint xvid xvmc samba i8x0 xanim network -libg -ipv6 \
12 bidi lzo theora dvb -arts"
13 ACCEPT_KEYWORDS="x86"
14
15 gcc version 3.3.5 (Gentoo Linux 3.3.5-r1, ssp-3.3.2-3, pie-8.7.7.1)
16
17
18 >
19 > neviem co by ti este mohlo pomoct, ale osobny nazor, videl som aj
20 krajsie
21 > srandicky :o)
22 >
23 > T.
24 >
25 OK, snazim se prejit z windowmakera na fvwm... a tohle se mi zdalo jako
26 dobra vec misto wmmon
27
28 A protoze to bylo v konfigoraci, kterou se snazim zmenit, tak jsem si to
29 chtel nainstalovat...
30
31 PaD
32 PS: probem bude asi ve verzi gcc, ale cert vi, kvuli kteremu programu
33 jsem musel updatovat gcc...
34 --
35 gentoo-user-cs@g.o mailing list