From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 17:15:55
Ahoj vsem,

Snazim se zprovoznit VirtualBox. Nedari a nedari se. Nainstaloval jsem
app-emulation/virtualbox-bin
app-emulation/virtualbox-modules

Natahnul jsem modul vboxdrv (modprobe vboxdrv) a kdyz spustim virtualbox,
pise:

sweet3 sweet # virtualbox
Could not find VirtualBox installation. Please reinstall.

/usr/bin/virtualbox ukazuje na /opt/VirtualBox/wrapper.sh, kdyz jsem se dival
dovnitr, tak to vyzaduje jakysi /etc/vbox/vbox.cfg. Ten ale neexistuje. Kdyz
jsem ho zkusil zalozit prazdny, tak wrapper hlasi:
sweet3 sweet # virtualbox
Unknown application - virtualbox

Takze patrne chybi obsah toho souboru. Snazil jsem se hledat googlem, ale nic
kloudneho jsem nevyguglil. Uz jsem proste v koncich. Prosim o pomoc, pokud
nekdo tusite (nebo snad mate obsah toho cfg).

Diky moc a preji hezky den

Ludek Sladky

--
       sweet - člen HZTS a měděný lamer