From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] stav xkeyboard-config
Date: Fri, 05 Oct 2007 08:26:07
Zdravim,

ze otravuji s topicem 3/4 roku starym, ale kdyz jsem preinstaloval gentoo, zase mi nefungovala kavesnice a tak jsem si ho v historii vyhledal.

Upgradoval jsem z 0.9 na 1.1 a kdyz zadam:

$ setxkbmap cz -variant qwerty

dostanu

Error loading new keyboard description

Stejne se to chova i pri pouhem

$ setxkbmap cz

Jak se divam do bugzilly, tak to je ale jiny bug. Bohuzel jsem pred jejim prohledanim uz presel na xkbdata z overlaye, ktery funguje bez problemu... Takze nevim, jestli to je ve verzi 1.1 jiz opravene.

Samostatny bug hlasici problem s ceskou klavesnici jsem tam nenasel. Nevim ale jak ho nahlasit, prtoze jsem nepochopil pricinu chovani a muzu pouze suse konstatovat, ze nefunguje to a to (ale to asi stacit nebude) :-/

PaD