From: Lukas Svoboda <lukas.svoboda@×××××××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] alternativni metody instalace aneb kterak instalovati ve stroji bez CD :)
Date: Fri, 07 Apr 2006 13:38:14
1 > Ahoj,
2 > zadani ukolu - mam nejaky x86 stroj se sitovkou, co umi PXE (tj.
3 > bootovani ze site), ma disk a floppynu a nema CD-ROM/DVD. Potrebuju na
4 > nej nainstalovat Gentoo.
5 >
6 > Mam tedy vic moznosti:
7 >
8 > a) dat tam CD-ROM
9 > b) dat disk jinam
10 > c) nabootovat to z USB flesky (za predpokladu, ze to umi)
11 > d) rozjet si DHCP/TFTP a udelat patricnej kernel image + initrd a
12 > bootovat ze site
13 > e) sehnat si nejakou floppy-based distribuci s nejakym rozumne novym
14 > jadrem a zkusit ji
15 >
16 > Otazka do plena - co bude pro me nejjednodussi? :) Uvazte, premisteni
17 > CD-ROM vyzaduej reboot jineho stroje a praci se sroubovakem, preneseni
18 > disku totez. Vyhovujici floppy-friendly distro jsem poradne nenasel.
19 > Cili to vypada, ze fakt budu muset udelat to PXE..
20 >
21 > Pochopte, ja jsem strasne linej clovek. Vim, ze jakakoli metoda bude
22 > urcite fungovat, jenomze vzhledem ku sve lenosti a prumernemu trafficu
23 > tohodle ML (cili tak cca. 5 az 10 zprav za mesic) si myslim, ze to
24 > prezijete :)
25 >
26 > Mejte se kvasne a pijte Plzen,
27 > -jkt
28 >
29 > --
30 > cd /local/pub && more beer > /dev/mouth
34 Pokud jde vyslovene o to, co je nejmene pracny, asi bych to videl na boot
35 s USB flashky, jinak nejelegantnejsi (a obzvlast kdyz potrebujes takhle
36 rozchodit vic pocitacu), tak asi PXE.
37
38 Lukas.