From: Liquid <liquid@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Zkusenosti s EM64T
Date: Tue, 22 Mar 2005 12:02:24
Pekne, to uz jsem stinul najit take. Myslel jsem tim na to, jeslti nekdo zkousel vice optimalizovat a jeslti se to hodi hledat vice optimalizaci pro ostre nasazeni jako dedikovany MySQL server.
Tady muj dotaz nebyl prilis stastne polozen. Myslel sjem tim, jeslti nekdo nevite o problemech nasazeni gentoo-dev-sources na AMD64 respektive EM64T. Jde mi o grsecurity, PaX..atd.
Dekuji za nazor, neco na tom bude, ze na ostre servery by se nemelo pouzivat to co jeste neni prohlaseno za stabilni. Ale na druhou stranu me laka to odzkouset protoze si od tohos libuji vetsi vykon diskoveho subsystemu. LQ -- gentoo-user-cs@g.o mailing list