From: Liquid <liquid@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Zkusenosti s EM64T
Date: Tue, 22 Mar 2005 12:02:24
1 >> Par otazek:
2 >> 1) Z jakeho LiveCD jste provedli instalaci? Dejte prosim odkaz.
3 >
4 > amd64, aspon podle
5 > http://64.233.183.104/search?q=cache:4Wn5lXk7Af4J:gentoo.blueyonder.co.uk/releases/amd64/2005.0/installcd/CONTENTS.universal+gentoo+em64t&hl=en&ie=UTF-8
6 > (Google cache, protoze 2005.0 LiveCD neni oficialne releasnuty, a na
7 > tomhle mirroru to bylo nejakou chvili pristupny). Vypada to, ze se pri
8 > bootu pouzije kernel gentoo-em64t.
9 >
10 >> 2) Jake optimalizace pouzivate v make.conf ? Pripadne postnete do mailu.
11 >
12 > http://gentoo-wiki.com/HOWTO_INTEL_XEON_WITH_EM64T_Optimizations -
13 > pripadne to same (?) na
14 > http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Xeon+with+EM64T+extensions
17 Pekne, to uz jsem stinul najit take. Myslel jsem tim na to, jeslti nekdo
18 zkousel vice optimalizovat a jeslti se to hodi hledat vice optimalizaci pro
19 ostre nasazeni jako dedikovany MySQL server.
20
21 >> 3) Jaky kernel pouzivate?
22 >
23 > viz vyse
26 Tady muj dotaz nebyl prilis stastne polozen. Myslel sjem tim, jeslti nekdo
27 nevite o problemech nasazeni gentoo-dev-sources na AMD64 respektive EM64T.
28 Jde mi o grsecurity, PaX..atd.
29
30 >> 4) Zkousel nekdo na teto archiutekture ReiserFS 4? S jakym vysledkem?
31 >> Muzete dat navod jak jej dotlacit do kernelu?
32 >
33 > viz dale
34 >
35 >> Proc se ptam.
36 >> Chtel bych nasadit na tyto procesory Gentoo amd64, pouzit kernel
37 >> hardened-dev-sources, pouzit ReiserFS4 a nasadit NPTL.
38 >> Muzete mi prosim nektere tyto veci potvrdit ci vyvratit, doporucit,
39 >> nedoporucit pripadne upozornit na nektera uskali a jak se jim vyhnout
40 >> abych dosel do tohoto ciloveho stavu. Tento server bude slouzit jako
41 >> dedikovany MySQL server.
42 >
43 > Dedikovany MySQL server na Reiser4 ne, protoze reiser4 neni oficialne
44 > prohlasen za stabilni. Na servery IMHO patri vyzkousene veci...
45 >
46 Dekuji za nazor, neco na tom bude, ze na ostre servery by se nemelo pouzivat
47 to co jeste neni prohlaseno za stabilni. Ale na druhou stranu me laka to
48 odzkouset protoze si od tohos libuji vetsi vykon diskoveho subsystemu.
49
50 LQ