From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] X11: indikace zapnuteho caps lock etc.
Date: Fri, 05 Oct 2007 09:04:16

Tak jsem hleadal dal a nasel, ze to je bug v xorg. Viz: http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2007-January/021340.html http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2007-January/021341.html Jen me zarazi, ze jsem na ni narazil az ted, 3/4 roku po tom, co ji nekdo reportoval. PaD -- gentoo-user-cs@g.o mailing list