From: Michal.Liptak@×××××××××.sk
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] gentoo, gnome, gprs modem mc35 pripojeny cez COM
Date: Tue, 21 Dec 2004 10:17:37
Ahoj vsetci,

nainstaloval som si gentoo z 2CD-eckovej verzie (jedno cd je
bootovacie+nejake distfiles, druhe cd je plne package suborov - 2004.3).
Zatial som vystacil s tym, ze som si pomocou "emerge -pkv balik" zistil, co
treba stiahnut, subory som manualne nakopiroval, pripadne ich nasiel na
package CDcku. Obcas sa mi vsak stane, ze aj napriek tomu, ze mam
downloadnute (na inom pocitaci - bez gentoo) co je potrebne (-pkv), emerge
chce nieco z webu. Chcel by som teda "rozchodit" modem ako "docasne
riesenie". Ide o gprs modem mc35 pripojeny cez COM. Viete mi poradit kde
zacat, co vsetko treba emergnut co a kde nastavit. Zatial som sa dostal ku
emerge ppp, ktore mi preslo bez chyb a inych varovnych hlasok.

Vdaka.

Miso