From: "Ján Letko" <jan.letko@×××××.sk>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] gentoo zaciatocnik
Date: Tue, 30 Nov 2004 14:37:27
co vsetko bude kde potrebovat zistis pomocou emerge --pretend kde

inak cel� postup ako si stiahnut offline balicky je v handbooku v part 2 - Working With Gentoo

Je tam aj ako presved�i� Gentoo aby instaloval z CD, alebo skupiruj balicky do /usr/src/portage/distfiles

ak sa nemylim

Michal.Liptak@×××××××××.sk wrote:

Zdravim vsetkych,

zaumienil som si, ze vyskusam gentoo. Pripominam, ze som uplny zaciatocnik, takze ospravedlnte prosim�moje pripadne "zle" polozene otazky.

Podarilo sa mi podla handbook-u nainstalovat zaklad. Nabootujem do command line. Teraz by som si chcel nainstalovat KDE, problem je, ze nemam doma internet (resp. mam, ale po modeme je to trapenie zvierat :-)). Gentoo mam 2xCD (2004.3) verziu. Na druhom CD su sice nejake KDE subory, avsak, ked spustim emerge, tak sa pokusa stiahnut cosi (*font*) zo siete.

Otazka je, da sa nejako zistit, co vsetko mi chyba ku�KDE co je na druhom CD, aby som si�vedel tieto chybajuce casti ztiahnut napriklad v praci a doma uz len nakopirovat do "distfiles" a spustit emerge.

Za akekolvek napady vopred dakujem.

S pozdravom

Miso