From: "Ján Letko" <jan.letko@×××××.sk>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] gentoo zaciatocnik
Date: Tue, 30 Nov 2004 14:37:27
1
2
3
4
5
6
7
8 co vsetko bude kde potrebovat zistis pomocou emerge --pretend kde
9
10 inak cel� postup ako si stiahnut offline balicky je v handbooku v part
11 2 - Working With Gentoo
12
13 Je tam aj ako presved�i� Gentoo aby instaloval z CD, alebo skupiruj
14 balicky do /usr/src/portage/distfiles
15
16 ak sa nemylim
17
18 Michal.Liptak@×××××××××.sk wrote:
19
20
21
22
23

Zdravim vsetkych,

24

zaumienil som si, ze vyskusam

25 gentoo. Pripominam, ze som uplny zaciatocnik, takze ospravedlnte
26 prosim�moje pripadne "zle" polozene otazky.

27

Podarilo sa mi podla handbook-u

28 nainstalovat zaklad. Nabootujem do command line. Teraz by som si chcel
29 nainstalovat KDE, problem je, ze nemam doma internet (resp. mam, ale po
30 modeme je to trapenie zvierat :-)). Gentoo mam 2xCD (2004.3) verziu. Na
31 druhom CD su sice nejake KDE subory, avsak, ked spustim emerge, tak sa
32 pokusa stiahnut cosi (*font*) zo siete.

33

Otazka je, da sa nejako zistit,

34 co vsetko mi chyba ku�KDE co je na druhom CD, aby som si�vedel tieto
35 chybajuce casti ztiahnut napriklad v praci a doma uz len nakopirovat do
36 "distfiles" a spustit emerge.

37

38

Za akekolvek napady vopred