From: Robert Svoboda <r080@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Mikro-gentoo do hwAP
Date: Tue, 30 Nov 2004 11:51:30
* Martin Polehla <polous@×××××.biz> [2004-11-30 10:20]:
kvuli optimalizaci pro cpu bych to asi nedelal, nic moc tim ve vetsine pripadu neziskas
> * Jednotny zpusob instalace, upgradu sw, zavislosti...
mozna by melo cenu kouknout na informace kolem kompilace a pripravy baliku na jinem stroji a jeho nasledne instalaci na ten router... Vyresila by se tim i ta velikost zminovana vyse...
> .. (??) Je vubec mozne nastavit v make.conf aby se pri vytvareni > balicku vynechavali VSECHNY nepotrebne veci jako sou manualy atd.. ?
ano, to jde nastavit, promenna FEATURES, moje je nastavena napr. takto: FEATURES="nodoc noinfo"