From: Lukas Svoboda <lukas.svoboda@×××××××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Aktualizace gcc 4.1.1 -> 4.1.1-r1
Date: Thu, 14 Dec 2006 10:45:28
> Lukas Svoboda wrote: >> mam cerstve nainstalovane Gentoo (2006.1), po instalaci obsahuje gcc ve >> verzi 4.1.1. Pokud ted provedu update systemu, bude se stahovat nova >> verze >> 4.1.1-r1. Doporucuje se i v pripade takove aktualizace prekompilovavat >> "system", nebo dokonce "world", nebo jen libtool? Nebo je potreba udelat >> neco jineho? > > Ahoj, > uz jsi cetl manual [1]? Pokud ano a mas pocit, ze informace v nem > uvedene jsou nedostatecne, prosim o bugreport. > > Potom drobna pripominka -- chces-li poslat mail do konference, ktery > nesouvisi s jinymi maily, *neklikej* na tlacitko "Odpovedet", anzto se > nam pak takovy e-mail zobrazi jako reakce na "Tv kartu pro gentoo" a je > v tom bordel. > > [1] http://www.gentoo.org/doc/en/gcc-upgrading.xml > > Hezky den, > -jkt > > -- > cd /local/pub && more beer > /dev/mouth > -- > gentoo-user-cs@g.o mailing list > >
Ahoj, Gentoo GCC Upgrade Guide jsem pochopitelne cetl, jen jsem z nej nepochopil, jestli se maji se systemem delat nejake upravy pri updatu gcc v ramci setjne verze, jen na jinou revizi. Ovsem kdyz to ted ctu znovu, tak asi z vety "Non-major gcc upgrades are switched automatically for you (such as 3.4.5 to 3.4.6)." vyplyva, ze v pripade jeste vice "non-major" aktualizace 4.1.1->4.1.1-r1 by take melo byt vsechno "switched automatically". Takze se omlouvam za (mozna) zbytecny dotaz. Za vytvoreni dotazu klikem pomoci reply na jiny prispevek se omlouvam, myslel jsem ze staci zmenit subject. Nedoslo mi, ze se to ridi nejspis nejakymi skrytymi hlavickami z puvodniho mailu. s pozdravem Lukas Svoboda -- gentoo-user-cs@g.o mailing list