From: Liquid <liquid@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Zkusenosti s EM64T
Date: Tue, 22 Mar 2005 12:45:16
> Liquid wrote: >>>> Proc se ptam. >>>> Chtel bych nasadit na tyto procesory Gentoo amd64, pouzit kernel >>>> hardened-dev-sources, pouzit ReiserFS4 a nasadit NPTL. >>>> Muzete mi prosim nektere tyto veci potvrdit ci vyvratit, doporucit, >>>> nedoporucit pripadne upozornit na nektera uskali a jak se jim vyhnout >>>> abych dosel do tohoto ciloveho stavu. Tento server bude slouzit jako >>>> dedikovany MySQL server. >>> >>> >>> Dedikovany MySQL server na Reiser4 ne, protoze reiser4 neni oficialne >>> prohlasen za stabilni. Na servery IMHO patri vyzkousene veci... >>> >> Dekuji za nazor, neco na tom bude, ze na ostre servery by se nemelo >> pouzivat to co jeste neni prohlaseno za stabilni. Ale na druhou stranu me >> laka to odzkouset protoze si od tohos libuji vetsi vykon diskoveho >> subsystemu. > > BTW, pokud si dobre vzpominam, tak je MySQL nejradsi, kdyz ji das k > dispozici cely block device, ze pracuje bez rezie filesystemu (mozna to > plati jenom pro nejaky "backendy" a ne pro (iirc) defaultni MyISAM. Potom > te vubec nemusi trapit nejaky filsystem, protoze zapisi do nej budou > minimalni, a spis by sis mel vyzkouset ruzne IO schedulery. A nebo se > pletu :-)
Muzete mi prosim tuhle problematiku vice priblizit? Nemam predstavu jak bych mohl MySQL pridelit cely block device. Muzete me nakopnout spravnym smerem? Odkazy? To same v pripade IO scheduleru. Bude to, jak sjem jiz psal, dedikovany MySQL server. pobezi na nem par ne prilis vytezovanych MyISAM databazi, ale prevaznou vetsinu zateze bude generovat databaze InnoDB. Premyslel jsem o maximalnim vykonu, a premyslel jsem o dvou dedikovanych SCSI discich. Jeden pro Data (MyISAM, InnodDB) + druhy disk pro BinLog + InnoDB log. Tak to je tak moje situace. Muzete mi doporucit jiny zpusob? Diky. LQ -- gentoo-user-cs@g.o mailing list