From: "Milan Vít" <vit.milan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] hlidani zmen v portage
Date: Wed, 29 Nov 2006 05:32:16
Zdravim,

a omlouvam se predem, vite-li o teto moznosti, lec gentoo-portage.com neumi
jen sledovat, jake balicky jsou aktualne v portage, ale take nastavit si
balicky, jez chcete sledovat, jako "tracked" a pak mate moznost zvolit si, ze
pokud se u takovychto balicku neco zmeni, gentoo-portage.com vam zasle
informacni mail.

-- S pozdravem a pranim hezkeho dne Milan Vit Tato zprava byla odeslana z operacniho systemu GNU/Linux, proto neobsahuje viry: http://proc.linux.cz Tato zprava byla odeslana z revolucniho emailoveho klienta prostredi KDE: http://www.kde.org