From: Tomas Synek <th0mas@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] Use flagy, kompilace mplayeru a par dalsich drobnosti
Date: Sun, 10 Apr 2005 22:30:19
ahoj,

gentoo mam asi tyden a jsem velice nadseny, je to po mandraku muj druhy
linux. mam par lama dotazu, budu co nejstrucnejsi...

1)gflag -march=athlon-xp zapina 3dnow/mmx/sse?? nebo musim navic
dopisovat "-m3dnow -mmmx -msse"?

2)pocitac mam jako desktop, zvolil sem Xfce, jak nastavim aby pri zadani
"startx" najeli Xfce a jeste by me zajimalo jak nasatvit aby po
nabootovani automaticky naskocili Xfce

3)v make.conf jsem si snad uspesne zvolil jen globalni flagy a zbytek
davam do package.use, napada vas neco dulezityho co by se jeste melo dat
do make.conf?

4)rad bych, aby mi mplayer prehral vsechno video co mu podstrcim, co
pouzivate za use flagy?

dik za odpovedi, th0mas

p.s. tady jsou moje dosavadni konfigy :

#/etc/make.conf
CFLAGS="-march=athlon-xp -O3 -m3dnow -mmmx -msse -pipe -fomit-frame-pointer"
CHOST="i686-pc-linux-gnu"
CXXFLAGS="${CFLAGS}"

USE="3dnow 3dnowex acpi alsa cdr cups fbcon gtk2 mmx mmxext ncurses nls
opengl samba sse ssl truetype usb -3dfx -apm -arts -gnome -ipv6 -kde
-matrox -oss"

#/etc/portage/package.use
media-video/mplayer avi bidi dga divx4linux dts dvb dvd dv mad mpeg
nvidia oggvorbis opengl real quicktime sdl svga v4l X xvid xvmc network