From: "Jan Kundrát" <jan.kundrat@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Zkusenosti s EM64T
Date: Tue, 22 Mar 2005 11:01:27
Liquid wrote:
> Dobry den, zdravim vas! > > Rad bych se vas zeptal na zkusenosti s Gentoo a Xeonech s technologii > EM64T. Pokousel se nekdo rozjet na techto procesorech Gentoo "AMD64"?
Ahoj, zkusenosti nemam, ale googlil jsem.
amd64, aspon podle http://64.233.183.104/search?q=cache:4Wn5lXk7Af4J:gentoo.blueyonder.co.uk/releases/amd64/2005.0/installcd/CONTENTS.universal+gentoo+em64t&hl=en&ie=UTF-8 (Google cache, protoze 2005.0 LiveCD neni oficialne releasnuty, a na tomhle mirroru to bylo nejakou chvili pristupny). Vypada to, ze se pri bootu pouzije kernel gentoo-em64t.
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_INTEL_XEON_WITH_EM64T_Optimizations - pripadne to same (?) na http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Xeon+with+EM64T+extensions
> 3) Jaky kernel pouzivate?
viz vyse
> 4) Zkousel nekdo na teto archiutekture ReiserFS 4? S jakym vysledkem? > Muzete dat navod jak jej dotlacit do kernelu?
viz dale