From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Fonty v kmailu
Date: Wed, 04 Apr 2007 19:18:03
Vaclav Barta <vbar@××××.cz> wrote:

> On Wednesday 04 April 2007 19:48, Pavel Dobes wrote: > > Ja bych se na KDE vykaslal. Kdyz ho musim upgrafovat kvuli nejakemu > No, melo by to sve vyhody... > > > Zkus sylpheed :-) Kmail jsem pouzival pred hodne dlouhou dobou, takze > > nevim, co vse ted Kmail umi, ale sylpheed-claws (nebo jak se to ted nove > > jmenuje claws-mail) mi staci... Puvodne jsi psal neco o tom, ze marne > > hledas nahradu, tak ty vsechny experimenty budou rychlejsi, nez troji > Ja si puvodne nemyslel ze mam na e-mailoveho klienta nejak velke naroky, ale > kdyz jsem se podival na tu konkurenci... Sylpheed zjevne nepodporuje maildir,
mail-client/claws-mail-maildir ale nezkousel jsem to, pouzivam IMAP ;-) Ja jen ze pokud to je opravdu jedine, co z KDE pouzivas, tak bych do hledani nahrad vlozil trochu vice uslili. Ja jsem na zacatku pouzival KMail, otom nejakou dobu jsem byl u mozilly, ale kdyz i mozilla spustila prilohu o emailu, ktery dle moziily prilohu nemel a navic jeste ta priloha byl nejay cerv, tak jsem hledal dale... No a nejaky patek uz pouzivam sylpheed + nejake moduly, jako dillo na html emaily (vetlisnou mi html posilaji pouze smapy a tak to tolik nepotrebuji).
Ostatni mozna take neco bude mit, ale to nepouzivam a tak nevim :-( Zdar! PaD -- gentoo-user-cs@g.o mailing list