From: theruck <theruck@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Soubory bez práv
Date: Wed, 16 Aug 2006 10:05:10
1 ja som mal problem s citanim var ked som instaloval zo stareho CD a pouzival
2 som udev. "emerge baselayout" to vyriesilo
3
4 kazdopadne ak si na ext3 vytvorim subor a odoberiem mu vsetky prava a
5 vlastnictva tak ako root ho stale mozem zmazat a menit mu tie prava
6 skusil si si to vobec chmod-nut ten adresar?