From: Vaclav Barta <vbar@××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] DOM inspektor v Thunderbirdu
Date: Sat, 20 Oct 2007 08:09:32
Hi,

mám nainstalovaný mail-client/mozilla-thunderbird-2.0.0.6 s USE flagem mozdom,
takže má v menu příkaz Tools|DOM Inspector, jenže ten příkaz moc nefunguje:
otevírá sice nové okno, ale prázdné, kromě spousty chyb XUL. V chybové
konzoli je toho taky dost:

No chrome package registered for
chrome://browser/content/baseMenuOverlay.xul .
Warning: Failed to load overlay from
chrome://browser/content/baseMenuOverlay.xul.
Source File: chrome://inspector/content/inspector.xul
Line: 0
Error: undefined entity
Source File: chrome://communicator/content/tasksOverlay.xul
Line: 17, Column: 3
Source Code:
  <key id="key_navigator"    key="&navigatorCmd.commandkey;"
command="Tasks:Navigator" modifiers="accel"/>--^
Error: undefined entity
Source File: chrome://editor/content/editorTasksOverlay.xul
Line: 59, Column: 5
Source Code:
    <key id="key_editor" key="&editorCmd.commandkey;" command="Tasks:Editor"
modifiers="accel"/>----^
No chrome package registered for
chrome://wallet/locale/walletTasksOverlay.dtd .
Error: undefined entity
Source File: chrome://wallet/content/walletTasksOverlay.xul
Line: 78, Column: 5
Source Code:
    <menu id="menu_passwordManager"----^

Než začnu kompilovat vlastní Thunderbird (fakticky už jsem ho zkompiloval, ale
defaultní build DOM inspektora vůbec nemá), nevíte někdo je-li to problém
balení, nebo prostě DOM Inspektor funguje jen ve Firefoxu?

	Bye
		Vašek
--
http://www.mangrove.cz/