From: "Pavel Hájek" <pavel@×××××××××××.net>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Divne kodovani v KDE aplikacich a prilohy v Kmailu
Date: Fri, 03 Dec 2004 19:18:03
On Thu, 2 Dec 2004 22:45:47 +0100, Petr Kopecký <kejpi@×××××××.cz> wrote:

> Zdravim vsechny, > v souvislosti s prechodem na KDE rady 3.3 jsem narazil na problem s > kodovanim > v menu nekterych aplikaci. Napriklad Showimg 0.9.3 nebo Kaffeine 0.5.0. > Pro > ilustraci prikladam screenshot. Zajimave je, ze to dela jen v techto dvou > aplikacich a v jinych ne, aspon jsem zadnou jinou nenasel ;-)
Vzhledem k vyse uvedenym faktum si myslim, ze se muze jednat pouze o spatne nastavene fonty v dane aplikaci - tedy je to font, ktery nepodporuje ceskou diakritiku (ale nemam ani KDE ani dotycne aplikace, takze nemuzu vyzkouset). pavel -- GNU/Linux - Simply clever. -- Pavel Hájek http://free-people.net -- gentoo-user-cs@g.o mailing list