From: Jan Oppolzer <jan.oppolzer@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Cc: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] je vhodne davat gentoo na iPentium233?
Date: Fri, 25 Feb 2005 10:11:54
Jan SMID <smid@××.cz> wrote:

> mam problem s vyberem vhodne distribuce pro iPentium233MHz, 32MH RAM, > 3GB HDD, bez netu a modemu.
Pokud nemate silnejsi stroj, kde byste mohl kompilovat, pripadne jeste minimalne 32MB RAM, tak Gentoo nezkompilujete ze stage1 - minimum pro stage1 je 64MB RAM. Ale nic vam nebrani pouzit stage2/stage3 - to uz by melo jet, ale znova upozornuji, ze v Gentoo Handbooku je psano minimum 64MB RAM (kvuli kompilacim napr. glibc [mam takovy dojem]).
> chtel bych tam narvat openoffice, kde, mplayer. nebo je to vysoky cil? > jeste jsem zvazoval redhat 7.1, ale ten ma zastaraly sw, kupu > rpm-hell apod.
Na OOo a KDE bude ten vykon hodne malo (predevsim RAM). Zkousel jsem kdysi KDE (priblizne rok a pul zpet) na Celeron 750MHz/128MB RAM - hruza. Co se tyce MPlayeru a filmu, tak problem bude u DivX/XviD kodeku, ty asi nezvladne. Zkousel jsem ze zvedavosti film v XviD na Celeron 300MHz/64MB @ Windows 98 a bylo to docela sekany. Mozna by u vas pomohlo zahazovani snimku (nevim to jiste). -- Jan Oppolzer <jan.oppolzer@×××××.com> -- gentoo-user-cs@g.o mailing list