From: Roman Zilka <rzilka@××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] kam s tim, je to bug, feature a nebo neco jineho ???
Date: Tue, 25 Sep 2007 11:43:11
> Je to uplne blba uvaha a nebo by to slo (hladne jestli pres toto zarizeni bych neudelal diru do systemu) a jak to nasledne zadat do bugzilly? Jako bug a nebo jako feature request?
Dovoluji si prispet nazorem, ze to je tak nebezpecne, ze bych takovouhle featurou neusnadnoval cestu do pekla ani kdyby byla takovato skupina "mem" v kazdem kousku dokumentace ovencena vykricniky a varovanimi ONLY IF YOU KNOW WHAT YOU'RE DOING. To by se z toho Linuxu staly Windoze, vulgarne receno. User account by mohl skoro vsecko. Kdyz si vzpomenu, jak jsem v /dev/mem hledal (a bez vetsich obtizi nasel) obsah nejakeho editboxu zasekle Mozilly, abych nemusel text psat znova, anebo jak se v /dev/(k)mem dokazi vyradit rootkity, vyvolava ve me predstava otevreneho /dev/mem pro nejaky user account husi kuzi. Kdo vi, jake bugy, o kterych jeste nevime, mame v softwaru a kdo jich jak zneuzije. -rz -- gentoo-user-cs@g.o mailing list