From: Eddie <3ddi3@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] emerge --sync
Date: Fri, 28 Apr 2006 11:10:34
1 Přesně tak, vždy se to zastaví na 50% a pak to jede velmi pomalu, díky
2 za reakci, aspoň vím, že nejsem úplně sám takhle postižen :)
3 Eddie
6 theruck napsal(a):
7
8 >mne to robi asi 15-20 minut a zacina to ist pomaly od 50%
9 >na pc to ide pomaly na serveri s rychlymi diskami v raide a s 2cpu to ide
10 >ovela rychlejsie
11 >