From: Radomir Fojtik <radfoj@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Lokalizace gentoo
Date: Sat, 12 Feb 2005 16:38:41
Dne sobota 12 únor 2005 17:14 Jan Kundrát napsal(a):

jj ... tohle zrovna studuji

zkousim kombinaci syslog-ng+logwatch:
syslog-ng uklada do /var/log/messages "Feb 12 17:10:01"
logwatch vsak ve stejnem logu ocekava "02/12 or úno 12"

jelikoz lokalizaci jako takovou jsem se nikdy nezabyval, pri instalaci
gentoo co se cestiny tyce, jsem dal jen na rady nabyte prevazne z
abclinuxu.cz   >>  cili znovu to chci vsechno projit a hlavne
POCHOPIT ..   pokud tomu porozumim, nejaky strucny souhrn co vse je
nutne pro nas pro cechacky, bych mohl dat dohromady