From: Michal.Liptak@×××××××××.sk
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] gdm, gnome, usb disk, problem s reboot/shutdown
Date: Thu, 16 Dec 2004 12:33:10
1 Zdravim vsetkych,
2
3 postupom casu sa mi podarilo nainstalovat gnome, podla doleuvedeneho
4 postupu. Stretol som sa vsak s takou vecou, ze ak mam namountovany usb disk
5 (len datovy, nic dolezite na nom nie je) a kliknem v gnome na logout a potom
6 v login manager-i na reboot, alebo shutdown, tak sa sice zacne s vypinanim,
7 alebo rebootovanim, ale v nejakom kroku to uplne zamrzne, a pocitac celkom
8 prestane reagovat. Ak tento usb disk predtym manualne umount-nem, tak
9 reboot, alebo shutdown chodi korektne. Viem, ze moje informacie su strohe,
10 ale vypisy pri restarte su rychle, nestiham ich citat a vobec neviem ako ich
11 odchytit, pripadne do akeho logu sa potom pozriet.
12
13 Nestretli ste sa s niecim podobnym? Ak ano, ako ste to odstranili.
14 Ja viem. Riesenie, je manualne umount a potom je shutdown ok, ale obcas na
15 to zabudnem, a potom to skonci zle.
16
17 Vdaka za radu.
18 michal.
19
20
21
22
23 -----Original Message-----
24 From: Lados [mailto:lados.z@×××××××.cz]
25 Sent: Tuesday, December 14, 2004 10:24 AM
26 To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
27 Subject: Re: [gentoo-user-cs] Automaticky start gdm
28
29
30 Dobrý den.
31 Správný postup byl ten, který je uveden na
32 http://www.gentoo.org/doc/en/gnome-config.xml, tedy:
33 1. rc-update add xdm default
34 2. editovat /etc/rc.conf - změnit (a odkomentovat) DISPLAYMANAGER="xdm"
35 na DISPLAYMANAGER="gdm", odkomentovat XSESSION="Gnome"
36 Tak to fungovalo u mě.
37 Ještě jednou díky. Přeju hezký den.
38
39 LZ
40
41
42 Lados napsal(a):
43 > Děkuju za odpovědi. Bohužel nesedím na svém linuxovém stroji, ale na win
44 > :( O tom použití xdm skriptu by mě to nenapadlo. Vyzkouším. Ještě
45 > jednou díky.
46 > LZ
47 >
48 > Petr Koval napsal(a):