From: "Vítězslav Kašička" <vkasicka@××××××.cz>
To: Diskuze Gentoo <gentoo-user-cs@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-cs] Nefukční DHCP
Date: Thu, 14 Jun 2007 08:57:38
Zdravím,
při startu síťové karty mi dhcpcd hlásí chybu:

   Running dhcpcd ...Error, eth0: socket: Address family not supported
by protocol

Když se pak pokouším ručně nastavit parametry, tak mi síť nefunguje. Ale
pokud vypnu dhcp při startu a pak nastavuji parametry vše funguje jak
má. Nevíte čím to je? Nebo jaké volby mám mít zapnuté v jádře aby dhcp
běželo  bezchybně?
  Přitom mám nastavené USE=" -ipv6", aby podporovalo pouze ip4, které se
tu používá. A v jádře mám zapnutou volbu:
Networking
->Networking support
  -> Networking options
   -> TCP/IP networking
    -> IP: kernel level autoconfiguration
     -> IP: DHCP support

Jinak mám vše co se dá nastaveno jako moduly.

                        V.Kašička