From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Fonty v kmailu
Date: Wed, 04 Apr 2007 17:48:42
Vaclav Barta <vbar@××××.cz> wrote:

> On Wednesday 04 April 2007 15:17, theruck wrote: > > teraz ma napadlo este skus > > emerge kde-i18n to bude asi to prave > Neni. > > > On Wed 4. April 2007 15:13, theruck wrote: > > > to je zvlastne aj mne to robi teraz tak isto. ajtak by som skusil export > > > LINGUAS="en cs" a potom by som rebuildol tie kdelibs > No to jsem zkusil - proc bych jinak psal ze to nefunguje... >
Ja bych se na KDE vykaslal. Kdyz ho musim upgrafovat kvuli nejakemu programu, ktery KDE potrebuje, tak jsem opravdu 'nadsen'. To same je i s qt, ale bohuzel cim vice programu tuto drobnost vyzaduje :-(. Zkus sylpheed :-) Kmail jsem pouzival pred hodne dlouhou dobou, takze nevim, co vse ted Kmail umi, ale sylpheed-claws (nebo jak se to ted nove jmenuje claws-mail) mi staci... Puvodne jsi psal neco o tom, ze marne hledas nahradu, tak ty vsechny experimenty budou rychlejsi, nez troji rebuild KDE. PaD PS: noflame pls, je to mineno jako pratelska rada. S KDE se opravu setkavam pouze pri prekladu zavislosti a tak nevim o co prichazim (= jsem spokojen s tim co mam a nevim, proc bych prechazel).