From: Vaclav Barta <vbar@××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Fonty v kmailu
Date: Wed, 04 Apr 2007 18:41:43
On Wednesday 04 April 2007 19:48, Pavel Dobes wrote:
> Ja bych se na KDE vykaslal. Kdyz ho musim upgrafovat kvuli nejakemu
No, melo by to sve vyhody...
> Zkus sylpheed :-) Kmail jsem pouzival pred hodne dlouhou dobou, takze > nevim, co vse ted Kmail umi, ale sylpheed-claws (nebo jak se to ted nove > jmenuje claws-mail) mi staci... Puvodne jsi psal neco o tom, ze marne > hledas nahradu, tak ty vsechny experimenty budou rychlejsi, nez troji
Ja si puvodne nemyslel ze mam na e-mailoveho klienta nejak velke naroky, ale kdyz jsem se podival na tu konkurenci... Sylpheed zjevne nepodporuje maildir, Thunderbird neumi tridit mailing listy, Evolution uz si nepamatuju jestli neco nefungovalo ale porad si vzpominam jak to GUI bylo seredne, textovi klienti me taky nijak nelakaji - zivot je tezky... :-) Bye Vasek -- http://www.mangrove.cz -- gentoo-user-cs@g.o mailing list