From: Marek Turnovec <mat.konference@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] kam s tim, je to bug, feature a nebo neco jineho ???
Date: Tue, 25 Sep 2007 18:11:22
> man stranka je napsna pro debian a polovina textu je o tom, ze ji > puvodni autor nenapsal... takze asi tak. Ale jinak diky, do zdrojaku > jsem se nedival, nejak me to nenapadlo... :-(.
Soubor INSTALL nejsou zdrojáky. :-) Obvykle má skoro všechno alespoň nějakou dokumentaci v /usr/share/doc/nazev_programu. Občas i věci, které ani nemají manuálové stránky (což je myslím proti Debian Policy, takže správci Debianích balíčků často alespoň něco dopíšou). Takže doporučuji po instalaci kromě man/info stránek se podívat i co přibylo v adresáři /usr/share/doc. Zdraví Marek Turnovec -- gentoo-user-cs@g.o mailing list